Sunday, September 2, 2012

:| HATI :)

ouhhh HATI ...
kalaulah die tawu betape pentingnye die dalam hati ini ..
ouhhh SAYANG ...
kalaulah die tawu betapa sayangnya aku pada diri die ..
ouhhh CINTA ...
kalaulah die tawu aku faham tentang cinta sejak aku mengenali dirinya ..
ouhh SUKA ..
aku menyukai diri nya bukan sebab lain tapi aku menyukainya kerana keikhlasan ...
ouhh RINDU ...
aku amat merindui dirinya yang selalu membuat aku tersenyum dan menangis gembira bersamanya ..
" Wahai calon Imamku... "
Bersabarlah untuk menanti kedatanganku,,
Jika memang kita berjodoh, Allah pasti akan memberikan cinta ke dalam hati kita...
Bantu aku dengan do'a dalam Istikharahmu...
Biarlah Allah yang mengatur semuanya,
Kerana pilihan Allah adalah pilihan yang Terbaik.... "

aminnnnn ... (:

No comments:

Post a Comment


mp3