Wednesday, January 30, 2013

:| DOUBLE A :)

ehhhh .. haiiiii haiiiii semuaaaaaaa ...
sihat kah anda ??
ceria kah anda seperti selalu ...??
hope sihatt sihatt laahh yeeee ....
ummmmm hah !! ..
pejam celik pejam celik .. dah nak habis bulan JAN nie kan ...
jap je mase berlalu ..
sebulan habis dengan begitu pantas ...
ouhh okkk ..
back to topic .. !!
double A ??
dauble A means AIZAT AMIRUL ...
hah !! .
bukan niat nak curang ke ape kee ...
juz nak citer pacal mamat FORM 3 nie yang umo dah 21 !! .
seriussss memang suke bace blog die ..
actualy aizat amirul nie blogger ..
korang rajin rajin laa search name die kat goole ..
tawuu laaa spe die ...
bole gelak guling guling laaa bace blog die tuu ...
tak caye ??
grrrrrrr ...
pi bace sendiri ...
kalo tak gelak guling guling ..
tak payah gtaw aku k ..
hahahahahha ..
untung laa sape dapat kawin dgn die nanti ..
hihihihihiih..
 ok jom tgk gambo die ...
aku ade downlod ...
tyme aku downlod nie ..
sume member aku gelak tgk perangai aku ..
sebab terjerit jerit tengok muke diee ..
haiihhh ...
ummmmm ...
pk pk balik .. tak baik kan letak gambar orang sesuka hati dalam blog ..
nanti hangin diee ..
mampus aku ...
korang search sendiri laaa kat google ..
mesti ade jee muke diee ..
tak pon follow die nye tweter ...
ok ..
done citer pacal daouble A .. yang tak pernah kenal aku pon ..
sadissssssss ...
hahahahahhaha ...
k laahh tata ....
^_^

 see .. die penah jugak reply tweet aku ..
tapi sekali nie jela ...
hahahahha ..
korang taw tyme nie aku jerit jerit ..
bile tgk die reply aku nye tweet ..
then aku letak dalam fb ..
hahahahhaha ..
batak terok kan aku ...
^_^
ade aku kisahh ...
hahahahaha ..
ok adiosssssssssssssssss ..



No comments:

Post a Comment


mp3