Thursday, June 19, 2014

RASA (:

sekarangengah hangat citer "kerana terpaksa aku relakan" kann ?? aku laa salah seorang peminat tegar citer tuu. . maw ta minat heroo hensem kot .. ketiga tiga tajul tu hensem kot ..
maw ta tunggu ja depan tv .. tapi bile sampai magrib dahulukan yang wajib dulu laa ..s
kalau ta sempat tu muhung sangat laa .. kalau iklan tv3 tu .. habis solat pon belum tentu habis lagi ke tidak iklan tuu .. sebenarnya nak cita about rasa !! aku pon ta tawu kenapa rasa boleh jadi topik pulak .. rasa ni sebenarnya dari segi apa .. dari segi maggi cukup rasa ka .. ka macam mana macam mana ka .. satu lagi nie rasa ni sejenis perasaan ..
tengok ark citer "aku terima nikahnya" yang si hero kate about rasa jugak .. aku lupa ayat dia sebenarnya ..

rasa !!
mungkin bila kita berperasaan kita akan rasa .. wahh aku fall in love ..
bayang bayang macam macam .. kepala otak nie asik rasa ingat jaa ..
ta leh nak lupa kononnya !! sememangnya perasaan rasa tu bole kita menjadi macam orang ta betoi .. yelaa .. sikit2 rasa rindu .. sikit rasa sunyi .. sikit rasa nak jumpa .. sikit rasa
nak kol .. sikit rasa macam macan lagi laa .. orang becinta dia taw laa ape yang dia rasa ..

rasa !!
kehilangan .. yeahhh .. rasa kehilangan paling sedih lagi kan .. rasa macam gelap dunia ni ..
bila dah kehilaagan seusatu yang bernialai .. sesuatu yang beharga .. sesuatu yang kita sayang .. yang ta dapat nak digambarkan macam mana keadaan rasa kita ketika tu kalau sesuatu kehilangan terjadi .

rasa !!
makanan .. "maggi cukup rasa .. laalalalala " lupaa lirik sorry . kalI nI rasa makanan .. ade yang sedap ade yang ta sedap .m kalau pegi kedai makan jaa . bila mulut ini merasa sesuatu makanan makna kata tuan makan tu akan tahu sedap ke tidak makanan itu .. kalau ta sedap ..  muka masam mecuka .. tambah pula kalau ta sedap + mahal .. lagii laaaaa .. kalau sedap .. senyum sampai ketelinga .. wajib laa promote sane sini .. tambah pula kalau makanan tu sedap + murahh .. lagii laa mulut ini nak berceria itu iniI .. betulkan saye jika sye salah (:

kesimpulannya sebenarnya rasa ni datang dari diri kita sendiri .. kita yang rasa kita yang tawu .. orang yang rasa .. dia sendiri la tahu kan .. hihihi tapi ade jugak rasa macam orang mampu tunjuk macam mne die rasa dan buat kita rasa sama .. macam pelakon .. dorang belakon satu watak tu .. nak bagi kita rasa dengan jiwa hati dan perasaan kita sensiri .. wahhh .. aku peminat tegar novel nie .. bila aku tengok satu drama yg berkaitan novel yang aku penah baca + suka .. rasa bila kita tengok drama dengan baca novel tu lain .. warna dan keadaan dia berbeza .. bila kita baca bende tu hanya kita bayang melalui tulisan .. bila kita tengok drama kita akan nampak real macam mane perjlan satu cerita tu .. aceihh .. aku
boring .. maka dengan itu aku menulis merepek mereban disinI .. time kasin cik blog yang sentiasa ada untuk aku .. walaupun blog ni ta dibaca .. tapi dapat hilang ape yang dirasa dalam diri ini .. dan terluah jugakk .. hahahah .. ok bai ♥


                                           
                                            biar rasa menjadi satu rahsia dalam hidupku (:
 

No comments:

Post a Comment


mp3