Tuesday, February 11, 2014

LUPA ! LUPA ! LUPA !

eemmm .. emmmmm ..
sekian lama tak menaipp .. harii ni pulakk nak menaip ..
berhabukkk teball teball blog aku nii hah . lol !
dah malas nak bebel panjang panjang ...
sekarang nak citer apa yang jadi hari nii ...
al maklom laaa .. ta ada tempat nak konsi cerita .
publish kat cini jee laaa .. *dah tahu tak ada orang nak baca*
11/02/2014 !!
penyakit lupa aku kian menjadi jadi sekarang...
seriussss ari tuu .. kunci moto aku biar ka moto ...
lepastu beg duit aku tinggal kat moto ...
kes semalam .. fon aku aku tinggal kat luaq sekali dengan apron ..
kenaa pot pet dengan mak abah ta pa lagi ..
ini kes kene hingaq satu kantin ...
sebab akuu pulak tuu . seriusss .. kali ini aku buat orang lain kene maraa ..
macam nak teriakkk ja tadi .. semuanya salah aku sendiri ..
cuaii dan selalu cuaii .. then orang lain kene marah sebab aku ..
aku pon ta taw nak kata apa ... semuanya salah aku ..
teruk betul aku rasa diri aku harii ini .. menyusahkan semua orang ...
sebab aku CUAIIII !!! ...

*aku taw kalau aku tulis pon tak ada yang baca ... tapi tadi aku dah mintak maaf daaorang yang kene marah sebab aku tuu .. tapi tetap rasa bersalah .. memang fon tu ta penting .. kalau hilang pon tadi aku redha jaa ... tapi entahlaa .. pagi tadi mungkin aku nak pastikan bende tu disimpan atau hilang jaa ..
semuanya salah anggap .. salah faham .. makan diaa kene laa marah 1 kantin semuanya salah aku ..
rasaa betoii diri aku n ta gunaa ... menyesall aku kol firdaus bgtaw fon aku kat kantin then minta tolong simpan .. kalau aku tahu semua benda nak jadi macam nii .. aku biaq je laa .. fon akuu tuu ...
penyakit LUPA + CUAI kian menjadi jadi sekarang .. hope ta jadi daa lepas niee .. :(

No comments:

Post a Comment


mp3