Saturday, May 24, 2014

KENANGAN KERINDUAN 2013 - 2014 .. TERIMA KASIH ♥

nak tulis nak tulis .. kot kot boleh hilang rindu nie ..
ya ta semestinya semuanya akan terluah nelalui perbuatan
percakapan .. tapi aku ta mampu meluah dari segi itu .
sekarang aku luah melalui lisan ..sebab aku tawu memang
ape yang aku tulis tak kan ada yang baca .. hahaha
well sebenarnyaa nak bagitau ..

"aku rindu nak kene marah"
"aku rindu nak rase sakit hati"
"aku rindu nak denga gelak sekali"
"aku rindu nak kene marah sama sama"
"aku rindu nak denga orang pot pet pot pet kat aku sebab aku ta taw buat apa"
"aku rindu nak denga org marah aku kalu makan"
"aku rindu nak denga atie dah makan"
"aku rindu nak denga atie nak makan ape"
"aku rindu nak denga 'kalau tunggu atie'bla bla"
"aku rindu nak denga atie atie atie"
"aku rindu semua .. semua aku rindu"
"aku rindu dia"

feel tu akan datang bila kau dah hilang suma bende daa ..
dulu aku laa orang paling benci suma bende yang aku senarai tu ..
tapi sekarang aku rindu semuanya ..
sebab we are like family ..
walaupun aku tawu dorang ta suka aku ..
dorang ta suka pangai aku ..
sebab tu aku selalu terkena ..
sebab aku seorang ja perempuan ..
nak sakit hati .. nak makan hati .. nak terasa bagai ..
nak teriakk semuaa .. aku sorangg jaa ..
nak gelabahhh bagaii .. aku sorang jaa ..
yang lain cool je law kenee marah ..
sebab masing masing dah masak dengan perangai masing masing ..
dulu lain sekarang lain ..
tapi rindu tu tetap ada ..
abang abang kat citu yang care ..
yang selalu suport aku ..
yang selalu bagi aku makan ..
yang selalu ada bila aku kene marah ..
yang selalu ingat aku ..
yang selalu tolong aku ..
walaupon ade yang menyakitkan hati ..
ade yang poyo lebihh ..
ade yang suka mara ta tentu pacal ..
ada yang depan baik belakang kutuk ..
ada yang kuat kata kat aku ..
ade yang kool ..
dan semuaa laaa ...
tapi semua macam satu team .. satu keluarga .. satu saudara ..
satu geng walaupon ta sekepala ..
tapi sume tu buat aku rindu !!


semua kenangan yang ada tak pena aku lupa ..
mungkin sekrang masing masing da melalui kerja masing ..
masing masing dah ada haluan sendrI
dan semestinya aku sorang ja yang rindu ..
yang ingat bagaii sumee niie ..
yang lain kan hati batuu ..
yelaaa lelakii kan sumaa ..
ego tingi langit bagaii ..
tapi takk paaa ..
semoga ampa ampa dengan adik beradik ampa ..
berjaya dunia akhirat kelak ..
time kasih sebab bagi setia kenangan ..
time kasih ♡





No comments:

Post a Comment


mp3